RÖV

igår kväll somnade jag som en stock, behövdes.
endå så ville jag inte gå upp idag... men var ju tvungen så pallra mig upp och klär på mig, halkar omkull det första jag gör när jag kommer utanför porten o ligger där i säkert en minut o blir blöt!
skynda mig hem o hämta idrotts kläder för att sen möta upp Nea och Backe.

halkade oss iväg till idrotten och så klaart så har vi ingen jävla idrott! så går tillbaka till skolan sitter o äter toast, och fortfarande har man inte sett en kotte ur våran klass?
så visade det sig nu att vi skulle vara i skolan för en genomgång... JÄVLA BRA att man får veta nånting, och ennu bättre att mentorn inte vet nånting, skit skola!!!

dags att plugga lite inför ett prov nu sen slutar vi vid lunch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0