kumla marken

Idag är det kumla marken också, SUCK! Det är så tråkigt tycker jag. Okeej, kan vara lite skoj ibland att bara gå dit och kolla och träffa folk men inte annars. Det var roligare när jag gick i knaske 6an, då fanns virvelvinden och någon annan karusell, men det har dom tagit bort nu så det finns bara barnkaruseller, hur kul är det!
Men jag ska nog hålla mig borta från marken idag ändå, orkar och har ingen lust att gå alls. Men det blir svårt att komma hem bara, för jag har cykel och cyklar genom torget för att komma hem, och det är just där kumla marken är. Det var svårt bara imorse när jag cyklade till skolan fastän det inte var smock fullt med folk, men alla jäkla stånd överallt. Så det får vi se hur det går att ta sig igenom.. Om jag inte tar en omväg hem då.

Kommentarer
Anonym

jo d bara fint. gördu:D?

2009-09-11 @ 11:33:10
URL: http://deity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0