igår kväll

Runt 6 på kvällen så mötte jag upp Amanda och Vickie på maxi och vi köpte chips, dipp, cola och en digestive choklad, mums! VI kom hem till mig sen men så kom vi på att en film måste vi ju ha... Så vi åkte tillbaka till Amanda med cyklarna och hämtade två skräckfilmer, men vi hann bara se på en som hette Unrest, den var inte sepciellt jätte läskig men den var mer äcklig, det var liksom riktiga lik med i filmen! =O
Men vi hade det mysigt iaf, pratade och skrattade =)  Länge sen vi träffades och gjorde något alla tre, så jag tycker det var jätte skoj =D

Vi halv elva så drog dom sig hemåt och jag blev upphämtad med edvards nya moppe bil haha, den är skitkul ju. Vi åkte hem till honom direkt och så kollade vi på lite tv innan vi gick upp och la oss.
Så såg min gårkväll ut!


Kommentarer
Anonym

allt bra idag:D?

2009-09-15 @ 15:26:51
URL: http://deity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0