idrott, usch fy och blä

Om en liten stund så ska vi gå till idrotten, suuck. Och eftersom att det inte regnar ute så ska vi antagligen vara ute och det vill jag inte =( Fryser bara jag sitter här inne liksom juu. men förhoppningsvis kanske man får vara inne ändå!
Efter idrotten så är det nog mat. På tal om det så fick jag låna lite mer pengar av Backe så jag kunde köpa 2 ost och skink toastar, jätte gott. men blev ändå inte riktigt mätt, så ska ta och kolla vad det är för mat idag och sen knalla till idrotten. Det som är ännu jobbigare är att det är typ 10 km dit, (kanske inte) och det är kallt ute!


Kommentarer
Anonym

åh jag mår bara bra..va gör du då?

2009-09-01 @ 10:10:20
URL: http://designbyjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0