bloggfjortisar?

men herregud! Ibland undrar jag verkligen vart samhället är på väg med alla tjejer som är runt 12-13 år.. Jag blir tokig när jag ser såna videoinlägg på ex Youtube, på massa 12 åringar som bloggar och är SÅ fjortisar. SKÄRP ER VAFAN! Det är ju nästan läskigt att dom kan vara såna, eller är det bara för uppmärksamhet? Kan man ju undra!?
Jag tycker det är sorgligt faktiskt. Går runt med alldeles för mycket smink, kanske 3 lager foundation och idomin på läpparna, inte ens snyggt! Och det där med morrhår? vad är det för något..? 
Jag förstår inte vad som försigår i deras huvuden faktsikt...
PATETISKT!


Kommentarer
Sophia

så jävla RÄTT!

2009-09-08 @ 13:57:20
URL: http://sophiasnygg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0