bad update.

HEJSAN PÅ ER!
Vet att jag har uppdaterat dåligt nu under helgen men det är såhär va, att i fredags efter skolan så åkte jag hem till Nea och ingen av oss tog med oss dator, och sen när vi hade kommit hem till henne var vi där i kanske en kvart innan vi drog till hallsberg för att ta bussen in till stan en sväng, där gjorde vi inte speciellt mycket faktsikt.
Igår (lördag) så vaknade vi halv 3.. jäklar. Vi åt frukost och så, sen så kollade vi bussar. Det stog då att det gick en buss 16:40, men att man då var tvungen att förbeställa, så vi ringde och då sa hon att jag skulle ha ringt för 20 minuter sen för nu är det försent. LIksom TJUGO minuter?!
Men så var det och jag blev kvar hos nea, vi kollade på två filmer ändå, Loveactually och Lejonkungen 2.
Efter det så kom Neas pappas tjej och sa att hon kunde skjutsa hem mig, men runt 10 så det lät bra.
Under tiden så gick vi över till några stycken i närheten, dom flesta spelade wow men vi fick något att göra ändå =)
Så skrev Sussi (nea låtsas mamma typ) att om vi hittade någon annan som kunde köra mig så skulle hon betala bensinpengar. VI letade men ingen kunde typ men så tillslut så kom några som kunde köra mig! Ringde mamma på vägen hem och så sa hon att min säng var upptagen av Emanuel eftersom att mormor och morfar är här. Så jag åkte direkt till Edvard och sov där!

Imorse gick vi upp halvtio, mornade oss lite och så åt vi frukost, efter det åkte jag till Mikaela så jag var där till halv 11, då jag tog ut Flisan på morgon promenad. Vi var ute i nästan en timme. Ska jag vara ärlig så var det riktigt skönt att bara gå och få frisk luft! Nu är jag hemma och väntar på att mamma, mormor och morfar och Emanuel ska komma hem =)

Nu vet ni iaf varför jag inte har uppdaterat =P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0