nu har jag tittat på en film

Gick och la mig förut... men så var jag inte speciellt trött så jag satte på en film istället, kan ni gissa vilken det blev? jo, TWILIGHT!
Jag har sett den rätt mycket nu på sistonde, men den är ju så bra. Jag längtar verkligen tills tvåan kommer ut, new moon. Hoppas att den är bra också så man inte blir besviken, tror nog att alla har ganska höga förväntningar på den filmen eftersom ettan är så bra. Men tyvärr så brukar det ju vara så att ettan alltid är bäst, sen blir det bara sämre och sämre. Säger inte att det blir så nu, men oftast!

När jag fyller år om exakt en månad nu (eftersom att klockan är över tolv) så kanske Edvard skulle bjuda mig på bio, så ska vi se den nya twilight filmen i så fall. Om han inte hittar på något annat då, men det skulle vara kul!

Någon mer som ska se tvåan eller? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0