mysigt igår!

Edvard kom igår i tid ändå, maten var fortfarande varm och han tyckte köttfärsen var god! YES!

Efter det så åkte vi och handlade chips, dipp och en massa godis, det finns kvar fortfarande haha. Sen duschade jag och så gick vi ut med Flisan, kom in i lagom tid tills filmen catwoman på trean började.

Efter det så fanns det ingenting bra att se på tv innan klockan 1, eller 2... Så vi satte på Spider man 1, det var ju jätte länge sen man såg den, kom inte ihåg nånting om vad den handlade om haha. Efter det så kollade vi på 2an också, jag somnade.. Så väckte Edvard mig vid 5 när han hade kollat klart på filmen. Gick direkt in till sängen och la oss, jag somnade som en stock på säkert en sekund.
En riktigt mysig filmkväll hade vi, tack för det! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0