hade ju rätt kul igår ändå!

Det blev bara Vickie som kom hit, Amanda mådde väl för dåligt, synd det. Men jag och Vickie hade kul ändå!
Vi satt och åt en massa chips och godis och spelade wii, as kul :)

Vi åkte till stan en sväng också, JÄVLIGT onödigt om jag får säga det själv! Vi åkte dit för att träffa någon och se vad som händer, för att ha något att göra. Men den vi träffade, en viss Marcus, sa hej och sen pratade vi inte mer, så vi drog därifrån lika fort, värt va?
80 spänn fram och tillbaka liksom för att inte göra ett skit. Nej, nu har jag ångest!  Jäkla fort jag blev pank igen... Men men, gjort är gjort, går inte att göra ogjort.
Hur var eran kväll igår? :)



Vickie & Jag igår, jag ser ut att ha hamster kinder haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0