grattis sandra 5 år :)

Om några minuter så kommer mamma och hämtar mig, för halv 11 ska jag vara hos läkaren, om vad får ni inte veta.
Men det tar väl ett tag så får se när jag är tillbaka i skolan igen. Kanske inte ens kan skriva då eftersom att jag inte har någon dator!

Men iaf, efter skolan så ska jag dirket till Edvard, möter upp mamma och Emanuel där också. För Edvards lillasyster Sandrus fyller hela 5 år, så söt hon är. Henne ska vi fira med tårta och lite presenter.
Och tänk att det är nu mindre än två veckor tills jag fyller år, längtar faktiskt. Brukar inte längta speciellt till min födelsedag, men nu gör jag det, ska bli jätte kul! =D

ha en bra dag vi hörs senare, nu ska jag gå ut!♥

Kommentarer
jenny

grattis till henne:)

2009-11-10 @ 11:30:01
URL: http://browniiepower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0