Grattis Emanuel 8 år!

Usch vad jobbigt det var att gå upp klockan 6 imorse. Mamma kom och väckte mig tre gånger för att jag somnade om.
Emanuel vaknade iaf på en gång när vi kom in i hans rum och sjöng för honom, på engelska till och med. Han är så inne i att lära sig engelska nu så.
Han blev jätteglad för paketen, det var kul! Men speciellt glad blev han för Wii spelet.. Ett jätte stort leende på läpparna fick han haha, söt.
Sen åt han frukost och spelade, men det såg inte jag för jag gick och la mig till halv 9 igen, somnade på en gång!

9 gick jag ut med Flisan, eller hundkräket kan jag säga. Hon är så jäkla jobbig nu, drar som en jag vet inte vad och hon ger sig inte heller, vad man än gör nästan.
Nu är jag hemma vid datorn, nyser jätte mycket av nässprayen. Mamma gör Emanuels tårta så den är klar sen. Edvard och hans småsyskon och hans pappa kommer senare vid 3 =)

Jag fryser som en gris så jag kanske ska ta en varm dusch innan skolan?




Första paketet


Wii-spelet !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0