godnatt!

Nu är jag hemma och ska sova. Är riktigt trött och jag ska upp klockan 6 imorgon bitti med Mamma och Mikaela också, som sover över här inatt. För lillbrorsan fyller nämligen hela ÅTTA år imorgon. Och mamma har köpt Wii spel till honom så vi tänkte att om vi firar han tidigt med paket och frukost så hinner han spela innan han börjar skolan, för det kommer han ju vilja göra! Dessutom börjar han en ny skola imorgon också, så inget mer skit eller bråk från den förra han gick på, riktiga snorungar till klasskamrater!

Jag kan inte tänka mig att min lilla lillebror är 8 redan, han var ju nyss 4?! Herregud vad fort tiden går egentligen.

Ha en god natt vi hörs imorgon ♥


Lillebrors 7års dag! (nu är han långhårig till och med!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0