äntligen hemma!

Nu är jag äntligen hemma. Sista lektionen var samhälskunskap, och jag vart så sur för ingenting funkade som jag ville!
SÅ jag gav upp och ska göra klart uppgiften nästa vecka istället.
Efter skolan så kom mamma och hämtade mig, vi åkte först till Lidl och handlade chips, cola och lite annat. Och sen åkte vi till maxi och handlade resten, typ hundmat och lite annat skit.

Om en stund kommer vickie hit och vi ska mysa med film, spela wii och äta massa chips och dricka!
Egentligen skulle Amanda vara med men hon äter penecilin och mår inte så bra, förståeligt, man brukar ju inte må speciellt bra av det.
Så jag och Vickie ska ha kul ändå, right!? ;)


Vickie & jag i somras

Kommentarer
Leia ♥

Tack!



Vad händer i helgen då?

2009-11-27 @ 16:47:33
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
mizthanguyen

svar. awuu jaa allt bra med dig idag då? :) :D

2009-11-27 @ 23:14:27
URL: http://mizthanguyen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0