2 år med älskling!

Grattis till mig och Edvard som har varit tillsammans i TVÅ år idag! Helt sjukt egentligen, att vi har klarat det så här länge, det trodde jag aldrig faktiskt. Fast ändå känns det som om tiden har gått fort. Och ja, vi har ju bråkat och tagit "uppehåll" men vi har alltid kommit tillbaka till varandra igen, så antar att det är meningen att det ska vara han och jag!

Sov hos Edvard tills idag, vi somnade båda i soffan framför någon dålig film och så när jag vaknade så var tvn avstängd och jag fattade ingenting. Så vi gick upp och la oss och då var klockan bara 11 haha. Så undra när vi somnade egentligen.

Idag vill jag göra något lite speciellt med Edvard, men vi har inte kommit på nånting att göra.. Vi tänkte att vi kunde gå ut och äta på något mysigt ställe, men ingen av oss har pengar till det, så vi får se om vi ens gör någonting.
Skriv förslag på vad man kan göra som inte kostar mycket pengar!! =)


Kommentarer
jennytuvesson

grattis till er !

2009-11-23 @ 14:55:19
URL: http://misslittlesunshiine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0