01.11.09

Hej på er! Har inte blivit mycket skrivande på sistonde nu. Men har varit så mycket annat! Mest har jag varit med Edvard hemma hos honom och så.. I fredags firade vi ju Laura hemma hos dom, som ni vet. Och igår (lördag) så var det fest så massa kompisar till henne kom.
Jag och Edvard var hemma hos mig först ganska länge för att fixa oss och klä ut oss. Vi var vampyrer kan jag säga nu haha. Vid halv 8 åkte vi hem till Laura (och Edvard då) på förfest, kom några fler också. Sen gick vi vidare hem till Glenn och var där. Jag och Edvard gick hem så vi var hemma halv 12, men det spelar ingen roll för jag hade faktsikt kul ändå. Inget tjafs alls, nästan. Det blir ju alltid lite fylletjafs.
SÅ sov jag hos Edvard =)

Nu ska ja se Idol, kommer bilder sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0