sweet dreams

Började kolla på en film förut, någon med J-Lo men jag kommer inte ihåg vad den hette. Kanske var det Out of sight, eller något sånt.
Den var lite klurig och ingen av oss hängde med riktigt, så vi stängde av och kollade på MTV istället där det var BEST DACECREW, det är kul att kolla på iaf!

Edvard ringde mig aldrig ikväll.. tråkigt nog, det var väl något annat som kom ivägen antar jag.
Har inget att göra nu och det finna inget bra alls på tv:n så jag tänkte gå och lägga mig, kanske se på en film som är bra, nåt förslag?

Och usch, imorgon är det skola igen, jag känner ingen lust för det alls, skulle bara vilja ligga i sängen hela dagarna till det blev sommarlov, det är så himla mycket i skolan just nu, prov man måste plugga till, och läxförhör och massa inlämningsuppgifter, det är svårt att hålla reda på allting och när det är!
Jag har iaf bestämt mig för att skaffa en almanacka till hösten och skriva upp allting i, känns som att det skulle vara mycket lättare då!

Ska ut och röka nu så jag kan sova gott.
sov gott alla ni andra hörs imorgon!

♦♦♦

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0