söndags mys med mamma

Hej hopp.
Kom hem för ett tag sen. Edvard fick åkte från kumla idag ist för hallsberg där han brukar åka ifrån. För ingen kunde skjutsa honom till hallsberg. Men det vart lättare för mig så jag fäljde med till station och sen hem till edvard igen, tog moppen och åkte hem. Annars brukar jag åka med till hallsberg, sen tillbaka för att jag har moppen där haha.

Hemma hos edvard så hade Laura bakat kladd kaka, oj vad det satt fint hehe, ibland måste man ju få mulla i sig gotte saker!
Sitter hemma nu, emanuel ligger i sin säng och kollar på film, mamma gick precis ut med Flisan, och sen ska hon och jag kolla på söndagsfilmen! Tänkte kolla på Never been kissed på trean men båda vi har sett den så många gånger, så vi ska kolla på van veeteren på kanal 4 istället, den är bra enligt mamma.

Vill ni kolla vad det är på tv ikväll, gå in 
HÄR.

Nu ska jag tvätta ansiktet, få bort allt fult där, dvs finnar som har kommit tillbaka! Så jag ska då inte använda smink på ett bra tag, bra för huden att få andas lite! Inte för att det är mycket nu men det är inte kul med mindre heller, nej.
Hoppa i pyjamasen ska jag också göra!

♦♦♦

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0