sommar, sol & vi har korta kjol

Kom precis hem nu och jäklar vad skönt väder det är ute! Sommar och sol.. kort kjol stämmer inte riktigt men det lät bra att skriva :P

Gick ju till edvard efter skolan och vi gjorde ingenting bara myste lite och var glada hehe, får väl prata senare.
Jag åkte moppe hem från edvard och jag fattar inte att jag kan åka för att jag har ingen bensin alls! Den har varit längst ner på mätaren sen förra helgen och ändå har jag lyckats åka några sträckor, det är lite fränt. Min moppe kanske har en hemlig extra tank som går på när min bensin tar slut, haha man vet ju aldrig!

Edvard och Johan kommer snart och hämtar mig igen, vi ska först till Kumlasjön och vara med Laura & Glenn och sitta i solen lite grann, sen ska vi hem till edvard och laura senare och grilla och ha det mys.

Kommer inte blogga något mer idag, ska sova hos Edvard också. Men ni får ha en bra kväll så hörs vi imorn!
puss på er

♦♦♦

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0