seg söndag

Idag har jag inte gjort någonting sen edvard åkte från mig, jag har bara städat lite här och där och kollat på Room Raiders på MTV, det var hela dagen igår och har varit hela dagen idag också, lite tråkigt faktiskt.

Idag skulle edvard ta tåget från kumla som går 19.20, istället för att ta tåget ifrån hallsberg som går 20.05..
Och han är inte klar med det han gör så vet inte om jag kan träffa honom innan han åker, det måste jag ju kunna göra,
och säga hejdå till min älskling.

Snart kommer mamma hem från stockholm också. Det har varit skönt att vara hemma själv hela helgen faktiskt, hoppas på det igen nån gång haha.
Fick förresten ett sms av mamma förut att hon har sålt vårat soffbord nu också, liksom vad ska vi ha i vardagsrummet då, plus att hon har sålt kökssoffan.. Och snart ska vi ju ha fest för Alexandras student.. ska mamma sälja allt kommer vi ju inte ha nånting att sitta på. haha.
Men hon sa ävena tt jag skulle kolla efter ett annat soffbord på blocket, som är lättare att bära sen när vi ska flytta, det vi har nu är nämligen jätte tugnt!

♦♦♦

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0