rida nu då

Hejsan.
Berättar lite snabbt om gårdagen bara, var med vickie, syrran och elin.
Sen gick vi in till torget och käkade lite snabbmat på sibylla, sen skulle vi hitta ett mysigt ställe att dricka lite på.
Men nej så blev det inte, utan mikaela (syrran) ringde sin kompis sääv och bad han hämta upp oss med bilen, han  fick körkort i förrgår, grattis till han!
Så han hämtade oss i kumla, och vi åkte till bil - mässan i örebro, det var hur coolt som helst, massa snygga stylade och trimmade bilar!
Sen skulle vi till ett "hemligt ställe" och där blev det street-race,, hur COOLT som helst jag lovar!! =D

Sen var vi i kumlaby och sen blev det att jag sov hos edvard =)

Idag vaknade jag och edvard runt 10, då han gick och städade medans jag låg och sov. Vi halv 2 åkte han med johan till nora. Då gick jag till mamma och syrran som var i kumlahallen med emanuel och hans kompis och badade, satt där ett tag, fikade. Det var också danstävling i kumla hallen, idrottssalen, jag ville gå och kolla men det kostade 50kr, lite onödigt att betala om man bara ska kolla en stund. Men det var iaf massor med dansare som hade fina snygga kläder på sig, så mycket fick jag se haha.
Efter det cyklade jag med mikaela hem, eller rättare sagt så skjutsade hon mig. Sen gick hon och jag ut med Flisan i ungefär 40 min, sen har vi precis ätit köttfärssås och spaghetti, kunde inte äta mycket alls idag för mådde så illa. menmen.

Så jag har nu varit i garaget och rotat fram ett par gamla rid byxor, för jag ska med vickie och rida, hon har nämligen sin häst här nu! =)
Och i stallet där hon har sin häst så finns även en liten shettis/ponny, som jag kanske ska rida på, eller så rider jag på vickies häst, pirre.

Ikväll har jag ingen aning om vad som händer, kanske bil-mässan igen, förhoppningsvid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0