oj vad kul!

Nu har jag precis kommit tillbaka från hällabrottet. Satans gubbar vad kul det var att rida, har verkligen saknat känslan av att sitta uppe på hästryggen och bara va, gallopera och trava gjorde jag också, det gick bra fastän jag är lite ringrostig. Hästen jag red på heter Julius, men ja kallar han för jullebulle då. Han var riktigt seg att gå med, gick som en snigel, och han fatta inte galopp direkt heller, han gallopera en stund, men nej sen tyckte han det var bättre att trava lååååångsamt.

Menmen, det var riktigt kul iaf, ska säkert dit någon mer gång =)
Nu ska jag hoppa in i duschen, sen vara med edvard, hoppas jag. Kanske bil mässan ikväll. får se!

Ha det gott så länge!

♦♦♦

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0