nu blir det stan

Nu är det 10 min kvar tills vi slutar för dagen, skönt.
Jag och Nea ska först in till Marieberg och kolla runt lite, även kolla om det finns något jobb.
Efter Det åker vi vidare in till stan och ska gå runt där lite grann.

Nea ska åka hem vid 5, så jag tar väl tåget hem då också, hem och äta och jag har faktiskt ingen aning om vad jag ska göra idag, måste bara städa och dammsuga altanen (igen), det är så himla hårigt där på grund av Flisan, hon hårar som en jag vet inte vad.
Vi har borstat henne flera gånger men hjälper inte fullt ut haha.

Nu är det dags att plocka ihop här.
Ha en bra dag så hörs vi när jag kommer hem och så kommer Dagens Outfit.

♦♦♦

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0