måste ha jobb!

Jag känner att det verkligen börjar bli lite panik nu..
Jag har sökt ganska många sommarjobb, men det är ingen som har hört av sig.
Det finns inte ens jobb i kumla/örebro som jordgubbsförsäljare... Då är det liksom kris.
Tänkte att jag kanske kunde börja dela ut reklam igen men det kan jag ju inte eftersom att vi ska flytta och vet då inte vilket område jag ska dela ut i..
jag har liksom abbonemang på mobilen som jag måste betala, och jag kommer inte att få något studiebidrag i sommar så jag måste ha jobb!!!

Är det någon som har hört någonting om att någon behöver personal eller hjälp så hör av er fort som tusan nu alltså.
Det börjar bli kris!

♦♦♦

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0