inviga uteserveringen

Efter skolan idag så kom carro in till vårat grupprum och fråga om vi skulle med och käka mjukglass, och så gärna det!
Vi gick till Sveas och såg att det fanns banana-split, så jag & carro delade på en och Jessica och emma delade på en dom också. Så gick vi ut och satte oss i solen/blåsten och käka, enligt carro så mååste man inviga uteserveringen även om det är istappar ute, haha så det gjorde vi och så farligt var det inte, däremot härligt, att äntligen kunna sitta utomhus och äta glass, äkta sommarkänlsa även om det blåste!


Carro & jessica. emma fick tyvär inte plats!
Jag och carro valde vanlij, choklad och jordgubb på kulora och karamell strössel och hasselnöts choklad sås. HUUUR gott som helst säger jag bara! (och såklart banan då)

Efter att vi hade fått i oss glassen så gick vi iväg till Tant brun, en brabra solstation i Kumla.
Jag solade i 10 min och bara det vart huur varmt som helst, och medan emma och jessica solade i 16 min. Oj jag skulle dö!
Men fick lite färg iaf, ska sola mer innan sommarn börjar på riktigt. Då har man ju grunden iaf och bara att fortsätta utomhus sen när det blir hett!

♦♦♦

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0