hejdå älskling!

Hejsan! Har knappt varit hemma någonting alls den här helgen så har inte kunnat skriva.
Men i fredags efter skolan var jag med edvard och sen åkte han och jag hem till mig i spö regnet och åt middag. Mormor och Morfar var här också! Dom åkte hem idag igen.
Efter middagen åkte jag och edvard hem till glenn och var där hela kvällen, det var trevligt faktiskt, även om det finns folk som beter sig som idioter!
Sov hos Edvard den natten och på lördagen så vaknade vi nio på morgonen (när man egentligen ska ha sovmorgon). Men edvarda pappa väckte oss genom att tända lampan, dra upp persiennerna och öppna balkongdörren vilket var riktigt hemskt! Den förmiddagen kändes extremt lång faktiskt, hade hunnit äta mycket frukost, bara legat och myst, sen vara fram på stan i 2 timmar kanske och sen hem till glenn sen hem till edvard igen och var där länge...
Sen var det iaf dags att åka hem vid 1. För jag skulle duscha och fixa mig innan dansuppvisningen som vi skulle åka till kvart i 3. Så åt mat när jag kom hem och sen in i duschen fort som satan och börja fixa mig, sen kom laura och fixade sig med. Det vart jätte stressat för hade typ bara en timme på oss.. OCh sminket skulle vara jätte överdrivet, och hinna torka och platta håret och sedan fixa det.
Men vi hann och Det gick suveränt bra att dansa. Var jätte nervös innan vi skulle in men när vi väl var klara så ville jag bara igen och igen och igen!
På kvällen var jag hos edvard och vi kollade på film, åt chips med dipp och drack cola. Första filmen var jätte dålig så vi  bytte och jag kommer inte ens ihåg vad den hette för jag somnade på en gång!

Idag väckte edvards pappa Zolle oss vid 10 faktiskt, en timma längre än igår! Vi gick ut en stund för det var skönt och fint väder. Sen åt vi frukost.
Annars har vi varit hos Johan hela dagen och färgat hans bil, nu är hela klar och skit snygg blev den, kanske lägger upp bild senare.
Sen vid halv 7 kom vi till edvard igen och han skulle städa. Medan det satt jag i deras massage stol, och OJ vad skönt det var. Jag som har haft så ont i ryggen också!
Men nu är jag hemma och edvard sitter på tåget på väg till hemmet.

Nu ska jag gå och göra mamma sällskap vid TV:n, ska kolla på Wipeout, grymt kul!

ha en bra kväll!

♦♦♦

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0