falska förhoppningar!

Jaha, idag åkte jag in till örebro med syster vid 10, vi gick förbi salongen där jag var igår om att vara hårmodell för alexandra ville också vara det! Men så säger dom att dom idag hade fått reda på att man skulle vara 18 år, eftersom det är på strömpis och det är en nattklubb så kan dom tydligen förlora deras alkohol tillstånd. Så himla dålig stil tycker jag. Att dom inte såg det igår när dom till och med såg hur glada vi var, eller så kunde dom ha ringt och sagt något.

Så det blir inget med att vara hårmodell =(  FAN!!

Nu har vi slutat iaf, ska snart gå ner till stöd lektionen till tre ungefär, ska skriva antiken provet idag och det är ett måste har jag bestämt mig själv för eftersom jag satt uppe inatt och pluggade.

Senare halv 5 är det ju dans, och sista gången vi kan öva innan dans uppvisningen på lördag, ska bli himla kul! =D
Hörs efter dansen!

♦♦♦

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0