ett och ett halvt år, helt underbart!

Igår var underbaraste dagen på länge.
Överraskningen var att vi skulle ut och ro i en liten bår, det var jäkligt klångligt att komma ner till båten som han hade gömt vid ett stup, och där skulle jag lyckas gå ner i klackskor!

Men vi rodde ut, och gissa vad, han hade till och med med sig en flaska Champagne. Inte för att jag tycker om det speciellt mycket men det var värt att ta ett glas ändå!
Vi var ute i båten i ungefär 2 timmar och bara flöt runt på sjön, det var helt underbart, hittar inga bättre ord att säga!
Och solen lyste som den skulle, och inte en regndroppe kom.
Jag var även duktig att komma ihåg och ta lite bilder!


skum bild..


Efter båt turen så kom johan och hämtade oss, vi åkte hem till edvard och var hos han ett tag, vid 11 åkte vi hem till mig och vi kollade på film, somnade så fort att jag inte ens kommer ihåg hur filmen började... Edvard somnade såklart också och jag vaknade vid 5 (den här gången också) och tog med han och gick in till mitt rum istället.
Vaknade vid 12 idag, lät edvard sova vidare medans jag gick upp och tog bort sminket, ush jag hatar att sova i smink.
Sen diskade jag och ska sanrt städa huset, bara för att ha något att göra =)

♦♦♦

Kommentarer
MizthaNguyen (v.

svar. awu det är coolt1 :D förresten vad söta ni är :)

2009-05-24 @ 21:02:55
URL: http://mizthanguyen.blogg.se/
j

fan vad myspysigt! :D

grattis :D

2009-05-25 @ 21:48:40
URL: http://yescarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0