dont know what to do

Mamma och alexandra kom hem vid 7... och Alexandra hade 3 nya skor som hon äntligen har hittat, hon är nog värre än mig när det gäller att hitta skor när man verkligen verkligen behöver, lika kräsen och valångest haha.
Åt mat vid 8, det blev spaghetti och köttfärssås, kändes som om jag knappt kunde äta för jag mådde så himla illa.
Det är sjukt vad jobbigt det är att må illa när man är jätte hungrig, som tidigare idag kändes det som att jag var hur nära som helst att spy efter lunchen, det var jobbigt.

Var ute med Flisan precis nu, det var skönt, rensa huvudet lite, men pratade med edvard så det gick inte så bra att rensa huvudet med alla tankar som flyger omkring som en flock myggor!
Det är så himla mycket med allting just nu, först och främst skolan, liksom hur ska det gå att hinna fixa allting så jag får bra betyg innan vi slutar... Och sen allting med edvard, kommer dåliga nyheter och dåliga saker jag får veta hela tiden, även bra saker ibland men vad ska man göra åt allt som inte är bra liksom.
Jag vill inte skriva för mycket här, det är lite för personligt för att dela med sig till alla.
Nog om det nu!

Tänkte slänga in dagens outfit men jag struntar i det, gick bara i mjukis kläder idag.
För allas information så kissar jag på mig snart, min blåsa sprängs när som helst tror jag.
Måste gå och kissa men jag håller mig in i det sista för att skriva klart, så ska jag duscha också.

♦♦♦

Kommentarer
MizthaNguyen (v.

svar: awu jag vet itne men jag dansar c-walk kominerd emd glides&waves :D

2009-05-25 @ 22:20:08
URL: http://mizthanguyen.blogg.se/
Matilda Lindén

Det är underbart med sol! Tack tack (:

2009-05-25 @ 23:20:12
URL: http://matildaliinden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0