bänkad framför tvn

Har legat i soffan nästan sen jag kom hem... det har varit bra program så måste ju kolla.
Somnade till typ 4 gånger och varje gång drömde jag om älskling, det var fina drömmar!!

Jag har inte tänkt att flytta mig från soffan heller faktiskt, är fast här hela kvällen..
kl 20, Navy CIS
kl 21, The menthalist
kl 22, Hells kitchen
kl 23.25, navy CIS, gammalt program
Sen halv 2 typ är det förhäxad, men så länge är jag inte vaken, eller kanske men det får jag inte för mamma så scchhh!

Allting är efter varann på kanal 3 så ni som inte har nåt att göra har ju kvällens tv tablå här då.

nu har det börjar, hejsvejs.

♦♦♦

Kommentarer
miztha

svar: nawuu tack ;* okeeej, joodåå, det är helt okej med mig, ska snart ut och dansa så (aa) =)

2009-05-19 @ 21:39:23
URL: http://mizthanguyen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0