29.05.09

Hej på er.
Idag hade jag en lång sovmorgon, hur skönt som helst.
Mikaela gick iväg vid 9 imorse men jag var så trött så jag knappt märkte något..
Sitter och kollar på TV nu och har precis ätit frukost.

Snart ska jag åka till skolan för vi börjar nånstans runt 12, är inte säker på när så bäst att vara där lite tidigare.
Idag komm edvard hem, hans tåg går från flen om 3 minuter nu... Ska väl träffa han efter skolan och vi skulle bara prata, wish me luck!

Orkar inte sminka mig eller klä upp mig eller nåt idag, så de blir svarta kläder (som vanligt), Såg att solen lyser starkt ute och jag har svart, vad skönt haha jag kommer svettas ihjäl!
Ska gå och borsta tänderna nu och sen åka.
Ha en bra dag!


Vad tycker ni om att jag skulle bli brunhårig igen??

♦♦♦

Kommentarer
Jennifer

sv; tack :)

aha okej, attans. :P

2009-05-29 @ 13:50:31
URL: http://jjennifeh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0