22.05.09

Idag är det fredag, igen. Ja det känns som att veckorna går hur fort som helst!
Igår kväll efter middagen velade mamma fram och tillbaka om hon skulle åka till sthlm eller inte, men jag övertalade henne att åka för jag tycker hon behöver slappna av och bara ta det lugnt utan att ha något annat som ex emanuel och flisan och städa att tänka på. Så hon åkte dit, och Mikaela följde med och tog med sig Flisan också.
Alexandra och jag är kvar hemma själva, hon sov i Mikaelas lägenhet inatt och jag och edvard sov här hemma, haha vi kollade på film, Coronado, men jag somnade vid 12 och sen edvard också. Sen vaknade jag vid 5 imorse och då hade jag tydligen gått in i mitt rum utan att jag kom ihåg det, så gick och väckte edvard i soffan så han också skulle komma och lägga sig.

Vi vaknade ordentligt vid 10, då åt vi frukost och myste lite. Sen gick vi med en soffa och en stor matta till containern och kastade den, så skjutsade jag hem edvard.
Sen dess har jag sorterat mina kläder, vilka jag ska ha kvar och inte ha kvar, vilka som är för små och så, så jag har massor med kläder att skänka bort, ska gå bort till enn container sen och kasta dom, alltså containern går till Myrorna. Så har jag varit till våran skräp container 3 gånger med skräp från mitt rum och så har jag packat två flytt kartonger till.
Efter det fick jag tråkigt så jag började städa, damma av, dammsuga, diska i hela huset. Nu sitter jag i soffan och tar det lugnt bara.

Kollar just nu på Tyra  Banks show, det är kul att titta på faktiskt.

Skriver mer sen!

♦♦♦

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0