21.05.09

Idag väckte mamma mig vid 11.. tror jag i alla fall. Gick upp vid 12 och åt mycket frukost!
Yoghurt med flingor o banan i, och 3 mackor, och multi =)
Sen skulle vi åka och lämna Emanuel hos sin pappa, så jag övningskörde dit och sen åkte vi till marieberg, Mikaela handlade och jag fick mina skooor!!!
Jag är helt förälskad nu, TACK MAMMA!




Igår kväll var jag med Vickie en stund, tog moppen till henne och vi bara pratade =)
Åkte hem runt halv 12, och så lånade jag med en film av henne också, som jag visserligen har sett förut men ändå.
HUMAN trafficking heter den, och den är hur jävla hemsk som helst!!!

Nu ska jag ut i solen och vänta på min ÄLSKLING som kom hem idag, han ska komma och klippa gräset åt mig, haha, det första jag gör när han kommer hem är att säga till han att han ska klippa gräset så jag slipper det haha. Vad snäll jag känner mig nu! =P

avslutar med en bild på Vickie och mig.


♦♦♦

Kommentarer
MizthaNguyen (v.

svar: yeääs! åååwh jasså? vad dansar du då? :D

2009-05-22 @ 02:22:08
URL: http://mizthanguyen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0