11.05.09

God morning.
Sitter i grupprummet nu efter en lång lektion Småföretagande, har då jobbat med hur man skriver borkföring. Det gick faktiskt bra och jag förstog hur man gjorde, jaa!

Nu har vi en lång rast och sen halv 11 är det idrott. Okej, det är bara en timme rast men det är ganska länge ändå.
Tänkte ändå att det är ingen idé att slänga in dagens outfit idag, har bara mjukiskläder ändå, och har inte fixat mig alls =)
Ett hårband som får piffa till håret lite bara. Ibland så orkar man bara inte fixa sig.

Ska spela lite poker nu.

Jag sitter förresten här och suktar efter jordgubbar med grädde och socker. Är så himla sugen på det så det är inte sant! Har varit det sen jag såg en skylt på maxi att dom säljer jordgubbar i torsdags! Men har ännu inte köpt. men för att äta jordgubbar måste det vara jättesoligt och fint och varmt väder! =D

ha en bra dag!


Bilden e från google.

♦♦♦

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0