06.05.09

Hejsan.
Idag är en regning och tråkig dag, men det behövs lite regn efter all sol faktiskt, så himla torrt på marken och gräset annars, bara det blir sol snart!!

Har haft engelska för ett tag sen, gjorde klart två skriv uppgifter, men en var för kort så den får jag göra om.
Nyss har jag och nea varit och ätit, det var fiskpannet m. potatis och rhode island sås den här gången, men det var gott och vi satt i matsalen i typ 30 min, första gången vi har suttit så länge tror jag haha.

Nu sitter vi i grupprummet igen, väntar på att börja nästa lektion..
Ska väl göra lite mer på Kinesiska uppsatsen så är jag helt säker att jag får godkänd på den. Lägga in lite bilder och lite mer fakta så blir det säkert skit bra!

ha en bra dag allihoppa.
Förresten så är det sjukt kul att fler har börjat läsa min blogg nu, fler och fler, fortsätt med det och tipsa andra om den, skulle va ännu roligare!

♦♦♦

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0