03.05.09

Sov hos edvard inatt igen. var ute en stund igår kväll och träffade johan och rasmus, men sen gick vi in och stannade in för edvard mådde dåligt, jävla pollen som ska finnas!!
Vi kollade på film, men jag tror jag somnade på 5 minuter kanske, var lite tröttare än jag trodde. Vaknade inatt också av att edvard låg och pressade in mig mot väggen, så kröp ner lite o bad han flytta ut, men nej då fick jag en snyting ist, Rakt på näsan haha. Men han bara snarkade vidare han.

Zolle väckte oss idag rnt 11, vi gick ut en stund, sen in och åt frukost. Det var nybakta scones. SÅÅ himla gott så det är inte sant! Det bästa som finns att äta på morgonen, nybakta och vaarma, mumms!

Kom hem runt kvart över 12, hjälpte mamma att bära in massor av krukor och sånt i bilen. Som hon ska köra ner till hennes kompis, vi ska få låna hennes förråd för vårat nya vi kommer få är inte speciellt stort.
Det är jääkligt skönt att vi har hittat en lägenhet nu iaf, som vi har tackat ja till och ska flytta in sista veckan i juni =D

Nu ska jag hjälpa emanuel att göra honom iordning, han ska på kalas hos en klasskopmis, som börjar 2.
vi hörs senare!



♦♦♦

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0