vad tycker ni?

För ett tag sedan så ritade jag av mig själv och så edvard, tänkte att jag lägger upp bilder. Så säg vad ni tycker!
Jag är ingen konstnär precis men man ser vem det ska föreställa så jag är jätte nöjd med dom faktiskt.



Sitter nu och väntar på att edvard ska ringa.. vi tjaffsade lite idag också, jag tycker inte om att tjaffa!
Kommer ihåg när jag var liten och jag tjaffsade med både mikaela och alexandra.. så efter ett tag såg min fd låtsas pappa att jag satt i trappen och grät då han frågade vad det var. Jag svarade: "suuck... jag ORKAR inte bråka mer nu=( "
haha, lite gulligt när jag hörde det.

Men men, ni får ha en så bra kväll, så hörs vi kanske senare. Om inte annars hörs vi imorn.
♦♦♦

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0