god natt

Nu är det äntligen dags att sova, jag har varit jätte trött så att jag bara skulle kunna somna vart som helst sen klockan 6... Har kollat på beck nu som började 21.00, det är kul att dom har börjat med beck varje söndag nu tycker jag, för ibland är det ju inga bra söndagsfilmer på tv3, då passa ju Beck in utmärkt!

Känner nu att jag är helt kallsvettig, undra vad det kom ifrån?!
hela jag är jättevarm ändå fryser jag som en gris, ja kallsvettas, jag hatar den känslan.
God natt allihoppa, nu ska jag sjunka in i drömmarnas värld, där drömmarna består av Edvard.
Jag älskar och saknar dig jätte mycket edvard, du vet att jag alltid kommer att stå vid din sida, oavsett vad som händer!

♦♦♦

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0