god natt

Imorgon har jag lång lång sovmorgon. Börjar klockan 11.45
I vanliga fall brukar jag börja 10 med musik, men imorgon ska musikläraren på nåt möte och därför är våran lektion inställt, hur skönt som helst!
Så därför ska jag nu ut och ta en sista rök, sen sova. och hoppas på att jag kommer vara pigg imorgon!
Det borde jag vara om jag lägger mig såhär tidigt, lär få sova i minst 9 timmar iaf, det har jag inte gjort på flera år tror jag inte, vad skönt det skulle vara om jag lyckades göra det nu också utan att vakna!

Alltid på monarna brukar jag vakna av klockan (eller stänga av i sömnen) och sen somna om, så vaknar jag igen men det är så himla skönt och ligga kvar och jag är så himla trött för att jag har lagt mig och somnat så sent.
Nu ska jag försöka iaf.
Sov så gott allihoppa, det ska jag iaf göra hoppas jag!

♦♦♦

Kommentarer
Mikaela

Haha ne det är sant, med dom pengar så .. :)

Aaa den är superfin, älskar kläder.. speciellt klänningar & skor ^^

Ha en bra dag !

Jag är ledig på fredagar, det är helt underbart ;)

Kram på dig

2009-03-06 @ 09:16:22
URL: http://mikaelabusi.blogg.se/
Mikaela

Men det är inte fy skam med sovmorgnar heller ;)

Snart är det helg för dig med !

Kramkram

2009-03-06 @ 12:56:12
URL: http://mikaelabusi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0