26.03.09

Jag veeet, jag har inte bloggat på 2 dagar, jag suger!!
förlåt så mycket men har bara inte haft tid eller lust att sätta mig vid datorn, plus att bärbara var kvar i skolan!
Men nu är jag tillbaka i skolan igen, igår stog jag i caféet så kunde inte skriva då heller. Vid halv 2 igår kom mamma och hämtade mig och vi åkte till sjukhuset, så nu har jag tagit sista sprutan av vaccinet, känns bra men har jätte ont i armen!!Mikaela och Emanuel var med också, emanuel var också hos läkaren på öron-näsa-hals, och kollade varför han var så täppt.. Det var nån körtel, halsmandel, som var för stor. Så han ska visst opereras, spännande för honom.

Skriver mer sen, nu har vi matte och jag ska jobbajobba!

♦♦♦


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0