03.03.09

good morning =)
Idag är en ny dag och jag har förnyat mig själv, och nea!
Igår efter skolan åkte jag och nea in till stan, gick in på Åhlens och var där i säkert en timme av att bara kolla på hårfärger.
Så jag har färgat neas hår svart, mest för att utväxten skulle försvinna, och så har jag klippt henne också, det var skitsnygg! Inte för att skryta men det blev det faktiskt och hon passar i det, det är typ som page, åt det hållet iaf =)
Nea färgade även mitt underhår lila, skit fränt det också! =D
Mitt hår är inte riktigt klart än, ska sätta i förlängningen snart igen också, så ni får se då hur det ser ut!

Vi började med att färga och klippa runt 7, var klara 11.. Så det tog alltså ca 4 timmar, men kul var det. Sen ut och röka en sista cigg sen sov vi och jag somnade på en gång typ, var så himla trött!

Imorse vaknade jag (vet inte hur), och fick en känsla av att klockan var sent och vi hade försovit oss!
Så kollade jag på klockan och den var 07.10, så visst hade vi försovit oss men hann fixa och klä på oss och sen gå till bussen, hann inte äta frukost imorse så jag är jätte hungrig nu!
Jag som äntligen börjat få in en vana att äta frukost på mornarna... Det är ju ändå dagens viktigaste mål! =P

Började första lektionen imorse med kinesiska kl.8, har suttit och pratat och ställt frågor till varandra på kinesiska.
Nu har vi rast, börjar om några min så ska ner och köpa dricka nu.
Kommer tillbaka efter lektionen är slut.
♦♦♦

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0