spärrad

Vilken jobbig morgon det har varit, skulle åka med halv 8 bussen tänkte jag och så hade jag ställt klockan på kvart i 7, men så vaknar jag halv 6 helt utan anledning och så kunde jag inte somna om.. Så jag gjorde frukost, städade lite och kollade på film tills det var dags att gå.
Filmen vi kollade på var ur usel + att den lagga hela tiden så kunde inte ens se slutet för att det var något fel med skivan, lite synd för dom men lite bra de haha.

Har precis blivit klar med försäljning och service prov, skrev på alla frågor förutom en så jag hoppas det gick ja, kommer nog få godkänt iaf.
Jag skriver på Neas dator nu eftersom att imorse när jag skulle logga in så stog det att min dator var spärrad... Liite sur jag är för det. Dom säger att jag har olämpliga saker på min dator.. Och med det menar dom att jag inte får ha bilder eller nån musik alls. Riktiga grisar är vad dom är!!!!

Nu är nea tillbaka men vi hörs när jag är hemma.

♦♦♦


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0