im cold

Jag har varit ute med Flisan, sprang faktiskt 2 varv, det var duktigt av mig och så gjorde jag 10 sit-ups på varje bänk då, så räkna med att jag kommer gnälla över att jag har träningsvärk imorgon, om jag har otur!

Pratade nyss med mamma och dom är i Nacka nu, ungefär 3 timmar tills dom kommer hem, Flisan får lov att klara sig med att gå ut tills dess för jag ska åka till Mikaela nu och så ska jag sova där.
Först ska jag och Mikaela åka till Ica Maxi för att hon var så sugen på godis, sen åker vi hem till henne och bara kollar på tv antar jag =)
Hoppas hon kan ge mig någonting att äta också för jag har inte ätit någon mat på hela dagen, det enda är att jag åt en vitlöks-baguette kl.10 imorse.. Men det är ingen mat och jag måste ha mat för jag är jättehungrig, och så kan det ju vara bra att äta om man har varit ute och tränat!

För att följa upp rubriken då för en gångs skull, jag fryser som en liten gris mitt i vintern utan någon päls eller fett! typ..
har två par mjukisbyckor och fleece jacka men fryser ändå, vad är det för fel.. bara jag inte börjar bli sjuk nu innan studenten och min skolavslutning och grejer, då blir jag arg på mig själv!
Och med att följa upp rubriken, jag brukar skriva en rubrik som jag kommer att tänka på just då och det jag har tänkt att skriva om, men så flyger tankarna iväg och jag bara skriver, allt som inte har med rubriken att göra. Jag brukar alltid komma på efteråt att oj varför står det "VATTEN" som rubrik, när jag har varit och ätit middag exempel, haha..

Jaja nu får jag sluta skriva och dra mig mot Mikaela istället. Hej på er!

♦♦♦

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0