hem, ljuva hem

hej på er.
Vet att jag har uppdaterat dåligt nu på sistonde men har haft fullt upp att fixa inför stundenten och i lördags åkte vi till sthlm och firade min kusin Sofia som fyllde 20. Vickie följde med dit och senare på kvällen gick vi till söderby (där jag bodde när jag var liten) oh hälsade på Jens och Chrisse, barndoms kompisar, himla kul att träffa dom och vi var där hela natten, var också  hos Jens granne Isa (Issa?) och festade lite för hon fyllde 18. Vi kom hem till mormor igen vid 5  någon gång, och vi fick sällskap av dom hela vägen, tur det =)
Riktigt kul att träffa dom igen faktiskt, måste göras om!

Kom hem igår runt 7, var hemma kanske 10 min och sen åkte jag vidare till Edvard, sov där och idag har vi inte gjort någonting... Kom hem för ett tag sen och åt upp sista tårtbiten som var kvar, gott gott.
Om jag inte har nämnt det här än, så har Edvard kommit hem nu, förra onsdagen, på heltid! Så han kommer aldrig mer att åka tillbaka till det där jävla behandlings hemmet. Fan vad skönt det är! =D
Men imorgon börjar han jobba så kommer inte se han så mycket på vardagar ändå..


JENS =D


CHRISSE =D

♦♦♦

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0