glad midsommar

Idag har jag sovit som en stock fram till 12! Guuud vad skönt det var, sover alltid gott efter ett mysigt bad och med edvard vid min sida.
Han gick upp vid 8 idag och skulle åka vid halv 9, men så kommer han upp tiill mig då och då när klockan var efter 10.
Sen vid 12 vaknade jag helt och hållet och var tvungen att ringa honom för att se om han var hemma på riktigt eller om jag hade drömt det bara. Men han var hemma , han skulle inte jobba idag, varför vet jag inte.
Har inte gjort något mer speciellt.
Har ätit mat hemma nu med familjen plus Pirre, och snart blir det jordgubbs tårta, det bästa som finns!
Skulle ha åkt till Becka vid 5 men jag kan ju inte missa tårtan, inte på fråga!

Jag och Becka ska åka med hennes kompisar till harge, vad vi ska göra där vet jag inte riktigt, men kul blir det nog iaf.
Efter det ska jag sova hos Becka och vi ska fortsätta med en tjejkväll hemma hos henne =)

Ha en riktigt bra midsommar natt.

Kvällens outfit:


♦♦♦

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0