bak :D

Jag har inte varit ute och sprungit något än!!!
Alexandra hämtade mig och så åkte vi hem och städade, det är ju torsdag. sen så har vi bakat bullar och jävlar vetni vad hennes deg blev LÅNG! typ över halva bordet haha. mycket bullar blev det iaf =P
Och snart ska vi äta så tror inte att jag hinner att springa nu innan och jag kan inte springa efter heller direkt för då kommer jag att få håll igen..

Hade tanken att strunta i att springa idag men då känner jag mig bara extremt dålig, jag svär då kommer jag få dåligt samvete hela kvällen. Så jag måste springa.  =)
Ska äta nu ändå!

Jag funderar förresten på att bli brunhårig igen, vad tycker ni, blond eller brun?? behöver er hjälp nu!



♦♦♦


Kommentarer
Anonym

brun :)

2009-06-04 @ 18:53:09
URL: http://sandraeriikssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0