08.06.09

Hejsan.
Inatt sov jag ju som ni vet hos Edvard, vi kollade på tre filmer igår kväll tror jag. Och jag kunde inte somna heller, men till slut så somnade jag men då var jag ju såklart tvungen att drömma jätte skumma drömmar så jag vaknade hela tiden. Den värsta var att jag kände att jag hade massa bular i luggen, i håret. Och så drog jag i luggen för o få bort "bulorna" och så var det stora skalbaggar, skit äckilgt!!!

Ställde klockan iaf på halv 8 för att vi skulle komma upp i tid, men ändå så somnade båda om och vaknade igen vid halv 9 av att nea skickade SMS, tur att det inte är långt att gå till skolan från edvard, kanske 1 minut om ens det =P
Så jag klädde på mig och gjorde mig iordning och sen till lektionen där vi bara skulle skriva en utvärdering av kursen, jag fick även veta nu att jag har VG i info & layout, G i idrott, G i småföretagande och snart G i administration, jag har tydligen ett prov kvar att göra!! Så två prov imorn, det är ju alltid lika kul att göra prov.. =(

Så idag ska jag plugga som satan, försöka iaf.

♦♦♦

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0