Ice Age - 3D

I söndags (igår) hade jag ställt klockan på halv 10 för att komma upp i tid. Jag vaknade men somnade om lika fort igen och vaknade sen vid kvart i 11. Då fick jag lite panik sådär för jag skulle vara hos Jens klockan 11 och väcka honom och sen skulle vi dra på bio som började 12.20. Men vi tog en senare eftersom jag var sen och Jens var ändå redan vaken =P
Vi kollade på Ice Age 3 i 3D, det var skit fränt och kul var den.
Men jag tror nog att det roligaste på bion var Jens skratt alltså. När det var något kul så skrattade han som om jag vet inte vad. Många vände sig om och kollade iaf, så det skrattade jag gott åt också haha.
Men SE DEN FILMEN, den var bra och kul, spec i 3D!

Efter bion så åkte vi tillbaka till Jens, först i handen när vi skulle på bussen så hoppade Jens på först och jag och Chrisse stog kvar för jag letade efter min bussrema, sen så åkte bussen iväg så Jens sprang fram och sa åt buss chaffören att stanna. Sen när vi skulle av i söderby så satt vi och snackade och missade när vi skulle av, så fick gå av vid nästa stopp och gå en bit extra, men lite extra kondition skadar ju aldrig.
När vi kom hem till Jens satt vi och snacka och jag pratade med Edvard en stund... Sen kollade vi på någon film, kommer inte ihåg vilken det var eftersom att jag somnade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0