vart är party?

lek och bus landet var skitroligt ju, jag och alexandra jagade emanuel runt runt och rundare i klätterställningen, fick inte tag på honom på typ en halvtimma, inte konstigt!
han är så lite och kan sppringa medans vi fick halvkrypa haha. men kul var det, åkte bilar och klättrade på en vulkan också!

Nu har jag och alexandra nyss varit på statoil och köpt chips; Sourcream cheese!, as länge sen jag åt men så himla goda!!
Mamma åker nu iväg till kopparberg och träffar sina flickor, emanuel sover hemma hos mikaela så jag och alexandra
blir själva hemma!  snacka om party det kommer bli då ;)  (mp)
neej, men jag är ruskigt partysugen, så ge mig PARTY! =D
ni kan mitt nummer aight.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0