nu fick jag ont i magen

godmorgon
Imorse vaknade jag tio över 7, klockan hade tydligen ringt 3 gånger... i vanliga fall går jag upp halv 7. nej klockan ringer då men jag går inte upp utan mamma kommer alltid och säger till att nu är det dags atr gå upp, dåå (oftast) går jag upp.
men iaf, eftersom jag försov mig så  blev ju allt mycket senare än vad det brukar bli, att fixa sig lite och klä på sig, sen går jag alltid till bussen 20 i 8, det hinner jag om jag går upp vid halv 7! Och nu blev det att jag gick 07;47. Tänkte att jag borde hinna eftersom att bussen går 56 och det tar bara tre min att gå dit, så var jag vid busshållplatsen 52, ja och såklart är bussen mycket tidigare bara för att jag känner mig jättestressad och springer, så jag missar bussen...
så jag fortsätter att springa upp till vägen (med datorväskan=TUNG) på axeln, och försöker att hinna med bussen som går där, nej så precis när jag kommer så åker den!!
Snacka om stressig morgon!
Så till slut övertalade jag mamma om att hon skulle hämta upp och köra mig till skolan, so here I am!
stress-mage har jag, eller vad de kallas.
har inte ätit frukost heller! men fick lite pengar att köpa macka för och kanske räcker till en FESTIS ;D
Nu är det kinesiska som gäller!!! (Y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0