min syster är wonderful!

vid ungefär 22.00 så bestämde jag mig för att jag ville sova hos systeryster inatt.
så kom hit vid halv 11, fick gå helt ensam i mörkret!
Tycker inte om att gå själv, iaf inte efter allt man har hört som händer runt om på kvällarna, det är läskigt!
Så ja nu sitter jag här hos syrran iaf, hon sitter och snackar med sabbie i telefon.

Ibland kan en person som man trodde var "rak", schysst, ändra sig jäävligt snabbt, det är ju typ knäppt.
finns inte ens ord för det...
jaja, nu blir det att;
-ta en macka (tror ja)
-ut och röka
-borsta tänderna
-sova brevid mikaela <3

jag älskar dig mikaela, bara så att du vet. och nu vet alla andra också det!

♦♦♦

(tyvär så gick det inte att ladda upp nån bild på kära syrran, nåt fel på blogg.se)


Kommentarer
Mikaela

oh gumman :D jag älskar dig med, mest i hela världen.

2009-01-22 @ 00:09:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0